2011. szeptember 11., vasárnap

visszatekintő

Sziasztok! Már régóta terveztem gyöngyeim bemutatását egy saját blogban is, no most ezt elkezdtem, kérlek benneteket nézzétek el nekem ha hibázom, próbálom folyamatosan tökéletesíteni a blogomat.
Először feltenném egy első nyakláncomat, amit még a kezdetek kezdetén fűztem (kb. 2004-ben)

Ezután egy kicsit pihentettem a gyöngyözést kb. 2 évre, majd fokozatosan elővettem megint és egy karácsony tájékán elkezdtem díszeket készíteni, természetesen gyöngyből. Akkor még nem is sejtettem, hogy ennyire meghatározza a mindennapjaimat a későbbiekben. Karácsonyi ajándékként jó ötletnek tartottam gyöngy gömböket és hópelyheket adni a szeretteimnek.
Persze nem mindet sikerült lefényképezni, így ide feltenni sem tudom. 
Egyszer láttam egy - mostmár tudom a nevét is - Carré gyűrűt egy ismerősöm ujján. No - gondoltam ezt én is meg tudnám csinálni és ment is a dolog. Előbb műanyag gyöngyökkel, majd Swarikat is bevetettem a dologba. 
Innen aztán beindult a dolog, egyre többen kértek, hogy nekik is csináljak nem csak gyűrűt, de sokminden mást is.  Sajnos akkor még nem gondoltam rá, hogy szükség lehet fényképre a későbbiekben, így nem is fényképeztem le nagyon sokat.
Megpróbálom sorban feltenni a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése